BENVOLGUTS VIATGERS

Sí voleu viatjar llegiu això

29 de juny 2008

12 NOIS I NOIES PER SALVAR EL MON


Hola nois i noies,

Sabeu qui és la Care Santos?
La Care Santos és una escriptora. Ha escrit 38 llibres!
D'aquests 38 llibres 12 són d'una col·lecció.
La col·lecció té el nom d'Arcanus, (encara en falten 8).Aquesta col·lecció tracta de 12 nens que tenen diferents poders.Amb aquests poders els nens han de reunir-se i salvar el món.

La Care Santos la vaig conèixer en una entrevista en el CCCB, amb l'Espartac Peran (un periodista amic de la Care), en la darrera festa Món Llibre.
Ens va explicar que per poder escriure tant es tancava en un cel·la del Monestir de Montserrat de dilluns a dijous i que la resta dels dies feia de mare.

M'ho vaig passar molt bé i vaig aprendre moltes coses.
I, ara, estic llegint els volums 2 i 3 dels Arcanus.

Adéu i fins aviat
Arnau A.F.